Möt Anna Ulfsparre, grundaren bakom Prestera Utbildning

  • Civilekonom från Handelshögskolan vid Göteborg Universitet
  • Professionell föreläsare sedan 1994
  • Arbetat med försäljning sedan 1990
  • Grundutbildning i psykosyntes på HumaNova
  • Licensierad föreläsare inom SPQ Gold®/SäljhinderSPQ Gold®/FSA och SSPA® Säljstilar  för en ökad förståelse av hur vi kan möta kunden och minska våra egensatta begränsningar inom försäljning
  • Certifierad i Extended DISC-analys
IMG_3571

“För mig är bra säljteknik när säljaren hittar lösningar som hjälper kunden i dess vardag. Det kan vara allt från att hitta den bästa tekniska lösningen till att skapa den trevligaste resan. Vi säljer i alla lägen, ofta mer än vad vi tror. För att lyckas behöver vi lyssna på vad vår motpart vill. Men vi behöver även använda vår egen kunskap för att hitta lösningar som motparten inte alltid känner till. För att lyckas behöver vi två stora öron och en liten mun.”

Dokumenterad resultatförbättring hos kunder

Våra nöjda kunder är våra bästa säljare. Prestera har en gedigen och dokumenterad erfarenhet där vi kontinuerligt har uppvisat ett skapande av resultat för våra kunder. Läs gärna om våra kunders erfarenheter av oss här.

Lång och bred erfarenhet inom tjänsteförsäljning

Prestera Utbildning har mer än tjugo års erfarenhet av tjänsteförsäljning, med långa och återkommande samarbeten där vi tillsammans skapar bestående resultatförbättringar. Vi har tränat och utbildat mer än tusen personer inom försäljning och kundvård.

Hög anpassning efter var kunds individuella behov

Varje program börjar med en analys där vi fångar upp våra kunders behov, för att garantera bästa möjliga värde av vår insats. Våra kunder får ett strukturerat utbildningsprogram helt skapad efter deras behov.

Tränar den mentala styrkan hos individen

Vi vet att varje individ har en önskan och vilja att utvecklas i sitt arbete, men ibland tar det emot och ens säljarbete kan upplevas som omöjligt. I våra program arbetar vi aktivt med att ta fram varje medarbetares egna motivationsfaktorer och önskan att skapa resultat. Detta resulterar i motiverade och engagerade medarbetare, vilket i sin tur ger ett framgångsrikt säljarbete.